ÅPNINGSTIDER
Vårt kontor er åpent mandag til fredag fra 06.00-16.00 (redusert om sommeren).
Kjøkkenet er åpent alle dager, hele året!
Kundeservice: 23 03 95 00 Vakttelefon: 909 23 700 (ved spesielle hendelser)
Utenom kontorets åpningstid kan bestillinger og spørsmål også sendes til
kundeservice@matspecialen.no, eller kan gjøres direkte på www.matspecialen.no.
LEVERINGSPRISER
Hverdager: 195,- kr
Helgedager: 295,- kr
Helligdager (24.12 og 31.12 medregnes): 395,- kr
Utkjøring og henting av grillutstyr: 600,- kr
Alle leveringspriser inntil 20 km kjørevei fra Ole Deviks vei 28.
Utover dette tilkommer 23,- kr pr. ekstra km.
ENDRINGER/AVBESTILLING
Siste frist for avbestilling og endringer 48 timer før levering.
Større leveringer og spesialbestillinger 72 timer før levering.
Avbestillinger etter dette faktureres med 30% av ordrebeløpet.
Avbestillinger samme dag faktureres i sin helhet.
DEPOSITUM
Som første cateringselskap i Norge ble Matspecialen AS miljøsertifisert,
vi bruker derfor i liten grad engangsemballasje. Depositum på emballasjen vil derfor gjelde,
og dette tilbakebetales i sin helhet, ved retur av korrekt antall emballasje.
RETUR AV UTSTYR
Matspecialens kan hente returen for deg! Dette må eventuellt avtales med
kundeservice og vil foregå etter avtale mandag til fredag. Pris for dette er 195,- kr.
Du kan selvfølgelig levere tilbake emballasjen selv, uten ekstra omkostning.
Du kan returnere emballasje 24 timer i døgnet. I åpningstiden leveres dette direkte til
oss i administrasjonen i Ole Deviksvei 28. I ubemannede tider av døgnet,
kan emballasje legges i vår putekasse som står utenfor administrasjonen (se bildet under).
Legg ved en lapp med navnet på den som har gjort bestillingen og deres kundenummer.
Så lager vi kredittnota til deg! Utstyr skal skylles og være fri for matrester (ikke vaskes).
Ekstra renhold belastes med 400,- Utstyr skal leveres tilbake innen 4 virkedager.
FORSINKELSE
Forsinkelse skal selvfølgelig ikke skje... Men skulle det likevel inntreffe gjelder følgende:
Over 1 time forsinkelse: 15 % rabatt på ordren (gjelder ikke drikkevarer).
Ved «Force Majeure» (situasjoner som vi ikke rår over), f.eks vær, trafikkaos, feil oppgitt leverings adresse, feil telefonnummer eller kontakt personer som ikke tar telefonen, vil leveringsgarantien falle bort.
FEIL OG MANGLER
Skulle det mot formodning mangle noe ved din bestilling, ring oss snarest på vår vakttelefon: 909 23 700.
Feil som burde vært oppdaget og ikke har blitt ringt inn til vår vakttelefon refunderes ikke.
Prisavslag er tilsvarende det beløpet som er fakturert.
BETALING OG FAKTURERING
Bestillinger betales med kort ved levering, våre sjåfører har med betalingsterminal.
Firma kunder innvilges kreditt etter avtale. Fakturering en gang pr. uke og ved månedsslutt.
Bestiller er ansvarlig for å oppgi korrekt fakturaadresse, prosjektnummer, referanseperson etc.
Alle våre priser er inkl. 15% mva. om ikke annet er oppgitt.
På alle fakturaer/samlefakturaer tilkommer ett ekspedisjonsgebyr på 41,- kroner.
PURRINGER PÅ UBETALTE FAKTURAER
Matspecialen AS bruker Lindorff AS for purringer. Gebyret er for tiden på 75,- kr, morarente 8,25%.
PRISENDRINGER
Vi forbeholder oss retten til å endre priser hvis feilprising skulle oppstå.