Søk
CATERING MENY
    Menu Close

    BETINGELSER

    ÅPNINGSTIDER

    Våre åpningstider er hverdager fra 07.00-16.00.

    Kjøkkenet er åpent 365 dager i året!

    Kundeservice: 23 03 95 00  Vakttelefon: 909 23 700 (kun ved spesielle hendelser)

    Utenom kontorets åpningstid kan bestillinger og spørsmål også sendes til 
    kundeservice@matspecialen.no, eller kan gjøres direkte på www.matspecialen.no.

     

    LEVERINGSPRISER

    • Hverdager: 200,- kr
    • Helgedager: 300,- kr
    • Helligdager: 400,- kr (24.12 og 31.12 medregnes)
    • Utkjøring og henting av grillutstyr: 600,- kr

    Alle leveringspriser inntil 20 km kjørevei fra Ole Deviks vei 28. Utover dette tilkommer 24,- kr pr. ekstra km.

     

    ENDRINGER/AVBESTILLING

    • Siste frist for avbestilling og endringer 48 timer før levering.
    • Større leveringer og spesialbestillinger 72 timer før levering.
    • Avbestillinger etter dette faktureres med 30% av ordrebeløpet.
    • Avbestillinger samme dag faktureres i sin helhet.

     

    DEPOSITUM

    Som første cateringselskap i Norge ble Matspecialen AS miljøsertifisert, vi bruker derfor i liten grad engangsemballasje. Depositum på emballasjen vil derfor gjelde, og dette tilbakebetales i sin helhet, ved retur av korrekt antall emballasje.

    • Varmekasse: 150,- kr
    • Fat/Tallekener: 20,- kr
    • Sølvfat: 100,- kr
    • Melaminfat: 1200,- kr
    • Kakestativ: 2500,- kr
    • Kaffekanner: Etter størrelse

     

    RETUR AV UTSTYR

    Matspecialens kan hente returen for deg! Dette må eventuellt avtales med kundeservice og vil foregå etter avtale på hverdager. Hentepris: 195,- kr                                                      

    Du kan selvfølgelig levere tilbake emballasjen selv, uten ekstra omkostning. Du kan returnere emballasje døgnet rundt. I åpningstiden leveres dette direkte til oss i administrasjonen i Ole Deviksvei 28.
    I ubemannede tider av døgnet, kan emballasje legges i vår putekasse som står utenfor administrasjonen (se bildet under). Legg ved en lapp med navnet på den som har gjort bestillingen og deres kundenummer. 
    Utstyr skal skylles/tørkes og være fri for matrester. Ekstremt skitten retur belastes med 400,- ekstra. Utstyr skal leveres tilbake senest innen 4 virkedager etter arrangementet.

      

     

    FORSINKELSE

    Forsinkelse skal selvfølgelig ikke skje... Men skulle det likevel inntreffe gjelder følgende:
    Over 1 time forsinkelse: 15 % rabatt på maten (gjelder ikke drikkevarer/leveringskostnader).

    Ved «Force Majeure» (situasjoner som Matspecialen ikke rår over) vil leveringsgarantien bortfalle.
    F.eks Ekstremvær, trafikkaos, feilaktig oppgitte leveringsopplysninger eller kontaktpersoner som ikke kan nås.

     

    FEIL OG MANGLER

    Skulle det mot formodning mangle noe ved din bestilling, ring oss snarest på vår vakttelefon: 909 23 700.

    Feil som burde vært oppdaget og ikke har blitt ringt inn til vår vakttelefon innen rimelig tid refunderes ikke.  
    Prisavslag er tilsvarende det beløpet som er fakturert.

     

    BETALING OG FAKTURERING

    Bestillinger betales med kort ved levering, våre sjåfører har med betalingsterminal. Firma kunder innvilges kreditt etter avtale. Fakturering en gang pr. uke og ved månedsslutt. Bestiller er ansvarlig for å oppgi korrekt fakturaadresse, prosjektnummer, referanseperson etc. Alle våre priser er inkl. 15% mva. om ikke annet er oppgitt. På alle fakturaer/samlefakturaer tilkommer ett ekspedisjonsgebyr på 41,- kroner.  

     

    PURRINGER PÅ UBETALTE FAKTURAER

    Matspecialen AS bruker Lindorff AS for purringer. Gebyret er for tiden på 75,- kr, morarente 8,25%.

     

    PRISENDRINGER

    "Vi forbeholder oss retten til å endre priser hvis feilprising skulle oppstå."