Søk
Cateringmeny
    Menu Close

    Betingelser

    Åpningstider:

    Vårt kontor er åpent mandag til fredag fra 07.00-16.00 (kan variere utfra sesong).
    Kjøkkenet er åpent alle dager hele året.

    Kundeservice: 23 03 95 00  Vakttelefon: 909 23 700 (ved spesielle hendelser)

    Utenom kontorets åpningstid kan bestillinger og spørsmål også sendes til kundeservice@matspecialen.no eller gjøres på www.matspecialen.no.

     

    Leveringspriser:

    Hverdager:                                                           177,- kr
    Helgedager:                                                         267,- kr
    Helligdager (24.12 og 31.12 medregnes):      367,- kr

    Alle leveringspriser inntil 20 km. Kjørevei fra Ole Deviks vei 26. Utover dette tilkommer 20,- kr pr. ekstra km.

    Endringer/Avbestilling:

    Siste frist for avbestilling og endringer 48 timer før levering. Større leveringer og spesialbestillinger 72 timer før levering.

     

    Depositum:

    Som første cateringselskap i Norge ble Matspecialen AS miljøsertifisert, vi bruker derfor i liten grad engangsemballasje. Depositum på emballasjen vil derfor gjelde, og dette tilbakebetales i sin helhet, ved retur av korrekt antall emballasje.


    Varmekasse:          100,- kr

    Fat/Tallerkner:      15,- kr

    Sølvfat:                    35,- kr

    Melaminfat:           1200,- kr

    Kakestativ:             2000,- kr

    Kaffekanner: Depositum etter størrelse

     

    Retur av utstyr:

    Matspecialens kan hente returen for deg! Dette må eventuellt avtales med kundeservice og vil foregå etter avtale mandag til fredag. Pris for dette er 177,- kr.                                                       

    Du kan selvfølgelig levere tilbake emballasjen selv, uten ekstra omkostning. Matspecialen tar imot retur av emballasje 24 timer i døgnet. I åpningstiden leveres dette direkte til oss i administrasjonen i Ole Deviksvei 26. I ubemannede tider av døgnet, kan emballasje legges i vår putekasse som står utenfor administrasjonen (til høyre for postkassene). Legg ved en lapp med navnet på den som har gjort bestillingen og deres kundenummer. Så lager vi kredittnota til deg!

    Utstyr skal leveres tilbake i rengjort stand innen 4 virkedager.

    Forsinkelse:

    Forsinkelse skal selvfølgelig ikke skje, men skulle det likevel inntreffe gjelder følgende:
    Over 1 time forsinkelse: 15 % rabatt på ordren (gjelder ikke alkoholholdige varer).

    Ved «Force Majeure» (situasjoner som vi ikke rår over), f.eks vær, trafikkaos, feil oppgitt leverings adresse, feil telefonnummer eller kontakt personer som ikke tar telefonen, vil leveringsgarantien falle bort.

      

    Feil og mangler:

    Skulle det mot formodning mangle noe ved sin bestilling, ring oss snarest på vår vakttelefon: 909 23 700.

    Feil som burde vært oppdaget og ikke har blitt ringt inn til vår vakttelefon refunderes ikke.  Prisavslag er tilsvarende det beløpet som er fakturert.

     

    Betaling og fakturering:

    Kort ved levering, våre sjåfører har med betalingsterminal.
    Firma kunder innvilges kreditt etter avtale. Fakturering en gang pr. uke og ved månedsslutt.

    Bestiller er ansvarlig for å oppgi korrekt fakturaadresse, prosjektnummer, referanseperson etc.
    Alle våre priser er inkl. 15% mva. om ikke annet er oppgitt.
    På alle fakturaer/samlefakturaer tilkommer ett ekspedisjonsgebyr på 41,- kroner.  

     

    Purringer på ubetalte fakturaer: 

    Matspecialen AS bruker Lindorff AS for purringer.
    Gebyret er for tiden på 75,- kr, morarente 8,25%.

     

    Prisendringer:

    Vi forbeholder oss retten til å endre priser hvis feilprising skulle oppstå.

     

    Salg av alkoholholdige varer:

    Ved utlevering av alkoholholdige varer må gyldig legitimasjon fra myndig person fremvises til sjåfør.
    Det skal også signeres på følgeseddel fra den som mottar varene.